Monday, September 6, 2010

Tinggl 4 hari lg jerk nk raye. Aku lak rye taon nie xde pape mkne kt idop aku. Taon nie 1st time aku beraye xde atok aku. arwah meninggal taon lps. arwah lh yg bnyk bg support kt aku soh bljr. arwah syg sgt2 kt aku. ape yg aku mintk msti dpt.

Tp 2 sume tinggal kenangan. arwah da pegi tinggl kn aku wt selame2 nyer. tp aku xralat arwah pegi. sbb aku dpt aja arwah menguncap,mandikan,kapan kan, sembahyangkan n aku dpt kebumikn arwah sendiri.. aku rindu kt arwah. mlm td arwah dtg tgk aku. aku dpt tgk dari jaoh jerk. tp arwah senyum tgk aku. aku syg arwah sgt2. SUMPAH time nie air mate aku da menitik

Satu lg perkare, aku da ilang sorg kwn yg btl2 aku syg. bru jp td dier ckp ngn aku xyh msj dier lg. nape smpai cm 2 skli dier bnci kt aku. aku da ckp kt dier, bnde yg berlaku 2 aku da lupe kn pn. tp dier cm xnk dgr ape yg aku ckp.

Dier mmg btl2 da xmo kwn ngn aku lg. Aku arap sgt2, ari baik bulan baik nie. die bg r aku kwn ngn dier. lgpn da nk raye nie. aku xnk lh jdk smpai cmnie skli. tp keputusan sume kt tngn dier. aku tnggu sampai 9.10.2010. klu dier still cm 2 gak, so aku phm ape yg aku ptt buat.

Kepada c dier, slmt ari rye. sume slh silap i kt u, i mintk maaf sgt2.

p/s : ko xyh nk menyesal skrg. bnde da jdk pn. ko doa yg terbaik jerk. mne tau dier ok nnt.

No comments:

Post a Comment