Sunday, October 24, 2010

Mse aku ngh mkn kt kedai tadi, aed 1 couple nie dtg. romantik habis. Jln pegang tngn, awek buat mke manje. balak lak buat mke nsem. pakai baju sme, jam same, brand seluar same. tang boxer,bra n underwear 2 aku xleh nk bgtau. sbb mate aku xleh nk scan secret area cm 2. hahha

Aku pn xtau ape tujuan aku wt entri nie. agaknye aku teringin nk cm 2. mybe. HAHAHAHA xyh lh nk perasan wahai pemilik tinta mati. ko 2 seda lh diri sikit. xde sape nk kt ko. cbe ko ckp ngn dgn aku, pompuan mne yg nk kt ko. balik2 ko yg kene tinggl dgn pompuan. hahahahah

Aku snap pict dorg. Tp aku xleh nk bg HQ kt korang.aku snap pn curik2 nie. teringin dowh nk pakai baju same ngn awek. bile 2 aku xtau. nah korang tatap lh pict nie. aku rse cm menglabah jerk pakai sume nk same.



Wei cbe lh korang phm!! aku nk cmnie. aku nk penyokong yg bername awek.

1 comment: