Wednesday, July 27, 2011

perkabaran indah yg di canangkan tidak sehebat bunyi bedok yg di palu. hanye kedengaran gebang bile ditiop lembot sang bayu. nie yg aku blh ckp psl segelintir manusia yg dulu nye gebang tahap anjing teran taik. tp skrg?? da mcm anjing sembelit. hahahhaa snyp jerk manjang.

cbe korang tgk psl kes2 yg berlaku skrg nie. betol negara kite nie amlakna sikap demokrasi. tp ade segelintir pihak da slh erti kn mkane demokrasi yg sebenar. aku sbnrnye takot nk ulas bnyk2. tp walau mcm mane pn aku ttp menyokong pihak yg bnar. taon nie aku kene tunaikn kewajipan aku sbgai pengundi. nk piluh yg mane 1?? 1st aku pilih calon 2 mesti ISLAM!.

dacing ker bulan ker bkn  2yg jdk persoalan. yg aku nk skrg calon msti islam dan adil. aku nk yg amanah. klu setakat jdk waKIL RAKYAT NK CEKIK RASUH MMG XDPT LH!!!

No comments:

Post a Comment