Wednesday, December 29, 2010

PEREMPUAN ITU

Mase 2 hujan. aku lepak sorg2 kt dpn umh smbil isap rokok. nikmat. sedap. tenang. Tgh2 aku hembus asap rokok, dtg satu moto masuk dlm garaj umh aku. aku diri nk tgk aku knl ke x org 2.

"Mak ai ade gadis masuk umh gua. Biar btol minah nie. aku mcm2 perasaan ade. Da r ujan lbt. ade lak gadis masuk umh gua. cian dier bash lencun baju dier.

"errr u knl i ker??" aku tego die
"klu xknl kn kite blh kasi knl"

Berani sial perempuan nie. aku lyn kn jerk. kucing mane yg tolak ikan kn. hahha

Die dtg ddk sblh aku. aku tgk je lh dier. senyum manis ckit. bg dier cair. haha. suddenly tngn dier pegang tngn aku. aku da gabrah jp. pk ape aku nk wt lps nie. pompuan 2 tgk aku senyum2

"I da sllu tgk u g keje pg2. I ske tgk mke u. Manis jerk. Sbb 2 ari nie i dtg umh u."

Aku diam giler babi. 1st time aku xbetah org ckp. pompuan nie sangap ker ape. ish selisih malaikat 44. Makin kuat lak dier genggam tngn aku. Tngn kiri dier pegang peha aku. aku da xleh nk ddk tenang.

Tibe2 jerk aku dgr org pnggil aku.

"WEI!! bngn lh g keje. da kol 9 da nie!!"

Celake pnye shahib. yg ko kejot time tgh best wtpe. Teros jerk ilang pompuan 2. Lincah bngn g mndi.
Dlm bilik air aku berniat.

"SAHAJA AKU MANDI............................."

p/s : yg kt blkng 2 korang smbung sendiri. hahhahahahhaha

1 comment:

  1. lu mndi wajib ker der... hahahha... sahih pnuh air atas katil 2... basah....basah.... hahahahahaha

    ReplyDelete