Friday, December 31, 2010

SELAMAT TAHUN BARU 2011

Kejap jerk da 2011. mknenyer da 23 taon aku ddk kt muke bumi nie. bnyk da bnde xbaik yg aku da wt. bnyk gak perkara2perkara baik yg aku wt. tp cm biase kejahatan melebihi baik 2 luimrah dlm idop aku. jgn jdk cm dulu lg lh TM. ko da nk 23 taon da.

Azam aku taon baru nie, aku nk tuka no hp, xmo kacau awek org, xmo ade scndal, nk buang sume bnde2 burok yg aku wt dulu n pling penting aku cube nk benti isap rkok.

Sempene taon baru ni TM nk ucapkan slmt taon baru kt sume. sem0ge taon nie bg korang rahmat dan murah rzki. ermm kepada sesiape yg tgk psni aku da xcontact korang,xamik port psl korang sori sgt2 k. aku nk cube lupe citer2 lame. nnt lame2 korang biase r 2.

awal ngn ujung 2010 bnyk kes2 sedih yg aku kene. so aku arap 2011 nie leh wt aku epy. slmt tinggl kisah duka 2010. 2011 menanti aku dgn penoh kegirangan!!!

1 comment:

  1. hahahha... god statment la bro... hahaha... dh tkar no hp 2 jgn lpa mmbr2 plak...

    ReplyDelete